„Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku szkoły podstawowej (w tym byłych pomieszczeń mieszkalnych na piętrze) na potrzeby świetlicy w miejscowości Klimaszewnica”
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
tel.: (086) 273 71 10
Gmina Radziłów zaprasza do składania ofert na realizację zadania „Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku szkoły podstawowej (w tym byłych pomieszczeń mieszkalnych na piętrze) na potrzeby świetlicy w miejscowości Klimaszewnica”.
Niniejsze zamówienie będzie udzielone bez zastosowania ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Zakres zamówienia obejmuje:
- roboty budowlane architektoniczno-budowlane i konstrukcyjne:
-
roboty rozbiórkowe,
-
roboty konstrukcyjne,
-
wykonanie ścian działowych,
-
wykonanie podłóg i posadzek,
-
malowanie, szpachlowanie i okładziny ścienne,
-
stolarka drzwiowa,
-
roboty montażowe;
-
- branża elektryczna:
-
demontaż instalacji elektrycznej,
-
wstawienie rozdzielnicy elektrycznej,
-
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetleniowej i gniazd wtykowych),
-
wykonanie instalacji internetowej,
-
przeprowadzenie badań i pomiarów odbiorczych;
-
- branża sanitarna:
-
demontaż instalacji wod-kan,
-
wykonanie nowej instalacji wod-kan,
-
wykonanie wewnętrznej instalacji c.o..
-
- roboty budowlane architektoniczno-budowlane i konstrukcyjne:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa: projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary, stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszego zapytania
UWAGA:
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu rozeznania warunków wykonania prac i zakresu prac. Przedmiary dołączone do zapytania stanowią jedynie dokument poglądowy wspomagający sporządzenie przez oferenta kalkulacji ceny.
- Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
- Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy liczony od dnia końcowego odbioru robót.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
- 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne
- 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
- 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
- 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
- 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
- 45330000-9 Instalacja wod-kan
- 45331100-7 Wewnętrzna instalacja c.o.
- Zakres zamówienia obejmuje:
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
skieruje do realizacji zamówienia 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym,
-
posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, adaptacji pomieszczeń w zakresie opisanym w zapytaniu ofertowym na kwotę co najmniej 50 tys. zł.
-
- Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca przedstawi:
-
kserokopię uprawnień kierownika budowy wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika o podjęciu funkcji kierownika budowy na powyższym zadaniu. Wzór oświadczenia dowolny.
-
wykaz usług wykonanych w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie oraz na potwierdzenie dołączy dokumenty potwierdzające, że zostały one należycie wykonane – załącznik nr 2 do zapytania
-
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- Kryteria oceny ofert
-
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:
-
C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
-
C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
-
C o.b. – cena oferty badanej
-
-
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w częściach.
- Należy podać ceny netto, ceny brutto i wartość podatku VAT. Ceny należy podać w PLN.
-
- Miejsce i termin składania ofert
-
Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
-
Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Gminy Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem: „Oferta na „Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku szkoły podstawowej (w tym byłych pomieszczeń mieszkalnych na piętrze) na potrzeby świetlicy w miejscowości Klimaszewnica” osobiście lub pocztą/ kurierem.
-
Oferty należy składać w sposób opisany powyżej do dnia 21 maja 2018 r. do godz. 12:00.
-
Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
-
- Sposób przygotowania oferty
-
Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania podpisaną przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
-
formularz ofertowy,
-
kserokopia uprawnień kierownika budowy wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy (wzór oświadczenia dowolny),
-
aktualny wypis z KRS lub aktualną kserokopię zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub oświadczenie, że oferent nie prowadzi działalności gospodarczej,
-
wykaz wykonanych usług wraz z potwierdzeniem, że zadanie zostało wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
-
-
Należy podać ceny za wykonanie zamówienia, w sposób opisany w części III zapytania.
-
W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
-
Zamawiający odrzuca ofertę:
-
której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
-
złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
-
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
-
- Warunki wykluczenia:
- Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
- Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.)
- Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (t.j. Dz. U.
z 2017 r. poz. 2204) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1463 z późn. zm.), - o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (t.j. Dz. U.
- Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);
- podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej - pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie
z treścią określoną w formularzu ofertowym.
- Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
- Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia wyznacza się na dzień 24 sierpnia 2018 roku.
Przez termin wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć całkowite zakończenie prac remontowych będących przedmiotem zamówienia i ich odbiór końcowy.
- Zmiana umowy
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
-
zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
-
zmiany wynagrodzenia, które zostanie odpowiednio zmniejszone w przypadku, gdy dostawy objęte przedmiotem zamówienia nie zostały wykonane w całości, lecz w części;
-
gdy konieczność zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
-
- Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
- Informacje dodatkowe
-
Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Urząd Gminy Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, faksem: 86 273 71 10 bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@gminaradzilow.pl
-
Osoba upoważniona do kontaktu: Aneta Mikucka tel. 86 273 71 15.
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
-
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
-
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia, odwołania postępowania w każdy czasie, zamknięcia postępowania lub nie zawarcie umowy bez podania jakichkolwiek przyczyn unieważnienia, oraz żąda szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania.
-
- Załączniki do zapytania ofertowego
- Formularz ofertowy
- Wykaz zrealizowanych zamówień
- Wzór umowy
- Dokumentacja projektowa
Metryka strony