Budowa przejścia dla pieszych w msc. Zakrzewo
- Zamawiający
Nazwa Zamawiającego: Gmina Radziłów
Adres: ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
Tel: 86 273 71 10
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
E-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl - Tryb udzielania zamówienia publicznego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia. - Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Budowa przejścia dla pieszych w msc. Zakrzewo” dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych.
- Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest opracowanie dokumentacji projektowej, z uzyskaniem niezbędnych decyzji do realizacji robót budowlanych, w zakresie „Budowa przejścia dla pieszych w msc. Zakrzewo”. Zadanie obejmuje również przebudowę odcinka przedmiotowej drogi w zakresie oddziaływania o długości 46 m.
- Inwestycja zlokalizowana jest w północno-wschodniej Polsce, województwie podlaskim, powiecie grajewskim, gminie Radziłów, miejscowość Zakrzewo.
- Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV:
- 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
- 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
- 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych
- 45232310-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
- 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 31 sierpnia 2022 roku zgodnie z PFU dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego z zachowaniem terminów pośrednich:- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji do realizacji robót budowlanych w terminie 90 dni (kalendarzowych)od podpisania umowy.
- Roboty budowlane – należy wykonać w terminie do 31.08.2022 roku.
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- zdolności technicznej lub zawodowej:
- skierowanie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osoby, które będą pełnić następujące funkcje kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej – min. 1 osoba, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń,
Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Osoby te muszą posiadać doświadczenie w pełnieniu ww. funkcji kierownika budowy/kierownika robót przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto. Należy podać na jakim zadaniu i u jakiego zamawiającego była pełniona funkcja kierownika budowy/kierownika robót, nazwę, adres oraz okres pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót. - skierowanie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę, która będzie pełnić funkcje na stanowisku projektanta w specjalnościach inżynieryjnej drogowej, posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, uprawnienia i wykształcenie. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w ww. specjalności.
- Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę dwóch dróg publicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
- skierowanie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osoby, które będą pełnić następujące funkcje kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej – min. 1 osoba, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń,
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
- Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Warunki wykluczenia wykonawców i odrzucenie ofert:
- W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy:
- Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie V zapytania ofertowego lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
- Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, tzn. powiązania polegają w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Oferty niekompletne oraz oferty wykonawców wykluczonych zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy:
- Opis sposobu przygotowania ofert
- Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
- Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, pełnomocnictwo.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków postawionych w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenie o bezstronności - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
- Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z kopią uprawień zawodowych tych osób – załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
- Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ (wynagrodzenie ryczałtowe).
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
- Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
- Kryterium oceny ofert.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:- C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
- C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
- C o.b. – cena oferty badanej
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
- Termin i miejsce złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć do dnia 1 grudnia 2021 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego (Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: zamowienia@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Oferta - Budowa przejścia dla pieszych w msc. Zakrzewo”.
- Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
- Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
- Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto depozytowe Gminy Radziłów – BS w Jedwabnem O/Radziłów: nr konta: 84 8752 1016 0260 0114 2000 0040. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
- 70 % ustalonej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwolnione i zwrócone Wykonawcy nie później niż w 30 dni od końcowego protokolarnego odbioru robót.
- 30 % kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwolnione i zwrócone Wykonawcy nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.
Uwaga: Przed złożeniem poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien przedstawić projekt dokumentu Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji jego treści. Zabezpieczenie wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy(w tym kar umownych), bez potwierdzania tych okoliczności;
- wszelkie zmiany, uzupełnienia lub modyfikacje warunków umowy lub przedmiotu zamówienia nie mogą zwalniać gwaranta z odpowiedzialności wynikającej z poręczenia lub gwarancji;
- z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty zabezpieczenia;
- powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie;
- musi jednoznacznie określać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji.
- Informacje ogólne
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
- Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Wskazanie zakresu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom powinno nastąpić oświadczeniem Wykonawcy znajdującym się na druku Formularza oferty oraz zgodnie z procedurami zawartymi w warunkach umowy.
- Osoby do kontaktu:
Aneta Mikucka: tel. 86 273 71 15, mikucka@gminaradzilow.pl.
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa przejścia dla pieszych w msc. Zakrzewo”, In.271.19.2021 AM prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka strony