Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie
Gmina Radziłów zaprasza do składania ofert na wykonanie oświetlenia terenu przy budynku Szkoły Podstawowej w Radziłowie.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia na terenie Szkoły Podstawowej w Radziłowie. Zakres robót obejmuje wykonanie przyłączenia do istniejącej instalacji oświetlenia ulicznego, okablowania frontu szkoły, okablowanie oświetlenia dojścia do sali gimnastycznej oraz dostawa i montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami (dojście do sali gimnastycznej).
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i SST, załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Przedmiary załączone do zapytania mają charakter pomocniczy.
- UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje budowę oświetlenia drogowego części ul. Sportowej oraz oświetlenia terenu wokół szkoły przy ul. Szkolnej w Radziłowie. Została ona podzielona na etapy. Przedmiot zamówienia obejmuje etap I – na schemacie instalacji oświetleniowej oznaczony kolorem czerwonym.
- Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
- 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
- Warunki udziału w postępowaniu
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
- zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu oświetlenia drogowego, oświetlenia terenu na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Ocena spełnienia warunków nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2021 r. - Kryterium oceny ofert.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:- C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
- C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
- C o.b. – cena oferty badanej
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
- Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą
- Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień złożenia oferty następujące dokumenty:
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do zapytania;
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- kopia polisy lub dokumentu ubezpieczenia potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem zapłaty;
- kopia referencji lub innych dokumentów równoważnych;
- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.
- Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Termin i miejsce złożenia oferty
- Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Gminy Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem: „Oferta na „Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie” osobiście lub pocztą/ kurierem lub elektronicznie na adres mailowy: zamowienia@gminaradzilow.pl (w tytule maila należy wpisać „Oferta na „Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie”).
- Oferty należy składać w sposób opisany powyżej do dnia 15 października 2021 r. do godz. 12:00.
- Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje ogólne
- 1. Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
- Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Osoby do kontaktu:
- w zakresie proceduralnym: Aneta Mikucka: tel. 86 273 71 15, mikucka@gminaradzilow.pl;
- w zakresie merytorycznym: Anna Bagińska: tel. 86 273 71 15, baginska@gminaradzilow.pl;
- 1. Zamawiający odrzuca ofertę:
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie oświetlenia terenu Szkoły Podstawowej w Radziłowie”, In.271.15.2021 AM prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka strony