Zapytanie ofertowe z dnia 2022-11-08 - Budowa oświetlenia wraz z monitoringiem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radziłowie

Data wydania 2022-11-08
Tytuł Budowa oświetlenia wraz z monitoringiem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radziłowie
  1. Zamawiający
    Nazwa Zamawiającego: Gmina Radziłów 
    Adres: ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
    Tel: 86 273 71 10
    Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
    E-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl

  2. Tryb udzielania zamówienia publicznego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia.

  3. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz montaż słupów i opraw oświetleniowych na terenie przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radziłowie obejmującym plac zabaw i kompleks turystyczno-rekreacyjny z boiskiem wielofunkcyjnym, miasteczkiem ruchu drogowego, stadionem lekkoatletycznym. Zamówienie obejmuje również wykonanie monitoringu terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radziłowie.
      Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wobec czego Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub na dwie części. 
    2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
      Dla części I – Budowa oświetlenia 
      1. budowę oświetlenia przy ulicy Sportowej: montaż słupów stalowych ocynkowanych 8 m – 7 szt., montaż wysięgników jednoramiennych – 5 szt., montaż wysięgników dwuramiennych – 2 szt., instalacja uziemiająca, pomiary i próby montażowe,
      2. oświetlenie placu zabaw: montaż słupów stalowych ocynkowanych 4 m + fundament – 11 szt., instalacja uziemiająca,  pomiary i próby montażowe,
      Dla części II – Monitoring terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym
      1. System monitoringu składa się z rejestratora, 7 kamer oraz Switch PoE.  Kamery należy zamontować na zewnątrz budynku szkoły zgodnie z załączonym rysunkiem. Natomiast przewody UTP kat. 5e (ok. 500 m) należy ułożyć w korytkach kablowych 40-25 (ok. 400 m) wewnątrz budynku szkoły. Pozostałe urządzenia składające się na system monitoringu należy zainstalować w pomieszczeniach administracyjnych szkoły. Parametry urządzeń:
        1. Rejestrator
          • wejścia wideo: 16x CVI / AHD / TVI / CVBS / IP + 16x IP*
          • wyjścia wideo: 1x VGA, 1x HDMI (4K UHD)
          • nagrywanie (CVI, AHD, TVI):
            • 7 kl/s @ 3840x2160 (8Mpx)
            • 12 kl/s @ 2880x1620 (5Mpx 16:9) -
            • 12 kl/s @ 2560x1920 (5Mpx)
            • 15 kl/s @ 2688x1520 (4Mpx)
            • 25/30 kl/s @ 1920×1080 (2Mpx)
          • nagrywanie (IP):
          • 25/30 kl/s* @ 3840x2160 (8Mpx)
          • format kompresji: H.265+/H.265/H.264+/H.264
          • interfejs: 1x RS485
          • wejścia/wyjścia audio: 4/1 (RCA)
          • wejścia/wyjścia alarmowe: 16/3
          • interfejs sieciowy: 1x Ethernet RJ45 10/100/1000Mbps
          • obsługa dysków: 2x HDD Sata III (max. 32TB)
          • obsługa połączeń P2P
          • funkcje AI: ochrona perymetryczna, wykrywanie twarzy / rozpoznawanie twarzy lub SMD+ (16 kanałów)
          • harmonogram nagrywania dla funkcji AI
          • rejestracja dźwięku z maks. 16 kamer CVI lub 32 kamer IP
          • bitrate: 32Kbps ~ 6144Kbps (na kanał), 128Mb/s - dla IP
          • zdalne sterowanie menu OSD kamer dzięki funkcji CoC
          • pogląd obrazu:
            • przeglądarki internetowe: IE
            • urządzenia mobilne z systemami: iOS, Android
          Czas archiwizacji co najmniej 21 dni.
          Rejestrator powinien być zamontowany w szafie Rack ( co najmniej 9U)
        2. Kamera
          • przetwornik: 1/2.7" 5MP Progressive Scan CMOS
          • rozdzielczość: 2592x1944 @ 20kl/s
          • interfejs: Ethernet 10/100 Base-T PoE / ePoE 802.3af
          • kompresja: H.265+/ H.265/ H.264+/ MJPEG
          • ilość pikseli: 5Mpx
          • czułość: 0.005lux/F1.6 (kolor, 30IRE), 0lux (IR wł.)
          • obiektyw: 2.8mm
          • oświetlacz: IR LED (zasięg 80m)
          • AWB, AGC, BLC, HLC, 3D NR, WDR 120dB, RoI, Defog
          • automatyczny filtr podczerwieni ICR
          • funkcje analizy biznesowej: mapa ciepła
          • wejścia/wyjścia audio: 1/1
          • wejścia/wyjścia alarmowe: 1/1
          • obsługa kart microSD / microSDHC / microSDXC do 256GB
          • zgodna z: ONVIF, CGI, Milestone, RTSP, RTMP, P2P
          • funkcje AI: ochrona perymetryczna, zliczanie osób, wykrywanie twarzy, SMD 3.0 (klasyfikacja obiektu - człowiek/pojazd, filtr alarmów)
          • prędkość i rozdzielczość przetwarzania:
            • 20 kl/s dla 2592x1944 (5Mpx)
            • 25/30 kl/s dla 2688x1520 (4Mpx)
            • 50/60 kl/s dla 1920x1080 (2Mpx)
          • bitrate: 3Kbps ~ 20480Kbps (H.264), 3Kbps ~ 20480Kbps (H.265)
          • podgląd obrazu:
            • przeglądarki internetowe: IE, Firefox, Chrome
            • urządzenia mobilne z systemami: iOS, Android
        3. Switch PoE
          • interfejs:
            • 16x port RJ45 PoE 802af/at (10/100Mbps)
            • 2x port RJ45 UpLink (10/100/1000Mbps) lub 2x slot SFP (1000Mbps) - Combo
          • moc zasilacza PoE: 135W (Hi-PoE <60W - port 1~2, at<30W - port 3~16)
          • przepustowość: 7.2Gbps
          • przełącznik warstwy 2, niezarządzalny
          • zabezpieczenia: ESD, przed wyładowaniami
          • funkcje: Long-Distance 250m (Extend mode), PD Alive (PoE Watchdog), izolowanie portów, porty VIP - przełączniki DIP
          • sygnalizacja optyczna LED pracy
          • typ obudowy: RACK (uchwyty w zestawie)
          • zasilanie: AC 100V ~ 240V
          • całkowity pobór mocy: maks. 135W
    3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Jeżeli w zapytaniu pojawiają się nazwy własne produktów, producenta lub znaki handlowe – mają one charakter jedynie przykładowy, a Zamawiający na każdym etapie dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami i produktami tożsamymi lub równoważnymi do podanych w zapytaniu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
    4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonych do zapytania projektach budowlanych. Przedmiary załączone do zapytania mają charakter pomocniczy.
    5. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      • 45311100-1  Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
      • 45310000-3  Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
      • 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

  4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
    Od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2022 r. (jest to termin zakończenia robót).

  5. Warunki udziału w postępowaniu
    1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają  następujące warunki:
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      3. zdolności technicznej lub zawodowej:
        Dla części I:
        1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu oświetlenia drogowego, oświetlenia terenu na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
        Dla części II:
        1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu monitoringu terenu na kwotę co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
    2. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, stosowne dokumenty/oświadczenia należy dołączyć do oferty.
    3. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  6. Kryterium oceny ofert.
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100% dla każdej z części zamówienia.
      Sposób przyznawania punktacji:
      C = (C min / C o.b. ) x 100
      gdzie:
      1. C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
      2. C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
      3. C o.b. – cena oferty badanej
    2. Każda z części przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie.
    3. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
    4. Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
    5. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.

  7. Termin i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę należy złożyć  do dnia 14 listopada 2022 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego (Gmina Radziłów,  ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: zamowienia@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Oferta na Budowa oświetlenia wraz z monitoringiem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radziłowie”.
    2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
    3. Ofertę można złożyć w stosunku do jednej lub dwóch części. Wykonawca na formularzu oferty podaje cenę dla każdej z wybranej części.
    4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  8. Informacje ogólne
    1. Zamawiający odrzuca ofertę:
      1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
      2. złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
    2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
    3. Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
    5. Osoby do kontaktu:
      Aneta Mikucka: tel. 86 273 71 15, mikucka@gminaradzilow.pl.

  9. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
    2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt:  arasimowicz.alicja@gmail.com
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale III, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy
    6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy
    7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
    8. posiada Pani/Pan:
      • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
      • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
      • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. nie przysługuje Pani/Panu:
      • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      • prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
      • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Aneta Mikucka - Referat Inwestycji

Data wytworzenia: 2022-11-08

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2022-11-15

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2022-11-08