Remont i dostosowanie dwóch pomieszczeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych w szkole podstawowej w budynku szkoły podstawowej przy ul. Sportowa 1 w Radziłowie, Gmina Radziłów
- Nazwa oraz adres zamawiającego.
GMINA RADZIŁÓW
ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
NIP: 719-154-40-50, REGON: 450669737
e-mail: oswiata@gminaradzilow.pl
tel./faks: 86 273-71-23, 86 273-71-10
godziny pracy: od godz. 730 do godz. 15:45 - Tryb udzielenia zamówienia.
Zapytanie ofertowe przeprowadzone w trybie zgodnym z załączonym do zarządzenia Wójta Gminy Radziłów nr 66/19 z dnia 03 czerwca 2019 r. Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest ,,REMONT I DOSTOSOWANIE DWÓCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W RADZILOWIE, GMINA RADZIŁÓW’’.
Zakres robót obejmuje:
- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych,
- Roboty budowlane w zakresie budynków,
- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
- Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych – biały montaż
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonych do zapytania - projekcie budowlanym, STWiOR.
- Wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania robót budowlanych zgodnie z Polskimi Normami, przepisami bhp, zapisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami szczegółowymi,
- wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów zakupionych we własnym zakresie,
- udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest ,,REMONT I DOSTOSOWANIE DWÓCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W RADZILOWIE, GMINA RADZIŁÓW’’.
- Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do 16 listopada 2020 r. - Kryterium oceny ofert – 100% cena:
- Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena brutto – 100 %.
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.
- Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą.
Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.- W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, informacje Zamawiający oraz Wykonawca mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (oswiata@gminaradzilow.pl)
- Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Mirosław Gądek – tel. 86 273 71 23,
- Opis sposobu przygotowania ofert.
- Ofertę stanowi wypełniony druk Formularza Ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami - w załączeniu wzór Formularza ofertowego – Załącznik Nr 1.
- Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub ręcznym podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, oferta musi być czytelna.
- Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważniony organ, natomiast wszystkie inne dokumenty będące oryginałami muszą zawierać pieczątkę nagłówkową oraz podpis i pieczątkę imienną osoby upoważnionej.
- Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji powinny zostać przekazane w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. W przeciwnym wypadku całość dokumentów będzie jawna na zasadach określonych w art. 96 ust. 1-3 Ustawy pzp.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty należy dostarczyć do Urzędu Gminy Radziłów ul. Plac 500- lecia 14; 19-213 Radziłów pocztą tradycyjną, osobiście lub elektronicznie na adres: oswiata@gminaradzilow.pl w terminie do dnia 24 lipca 2020 r. do godz. 1400 zatytułowaną „REMONT I DOSTOSOWANIE DWÓCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W RADZILOWIE, GMINA RADZIŁÓW’’.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Jeśli Wykonawca nie złoży dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani/Pana Mariusz Pientkowski, kontakt: mpientkowski@nanocom.com.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „REMONT I DOSTOSOWANIE DWÓCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W RADZILOWIE, GMINA RADZIŁÓW’’’ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Pozostałe informacje:
- Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę o proponowanym miejscu i terminie podpisania umowy.
- Odrzuceniu podlegają oferty:
Metryka strony