Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Radziłów

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia publicznego poniżej 130 tyś. zł netto.

Gmina Radziłów zaprasza do złożenia oferty na usługę p.n.: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Radziłów".

  1. Nazwa i adres zamawiającego:
    Gmina Radziłów
    Plac 500 lecia 14
    19-213 Radziłów
    REGON 450 66 97 37
    NIP 719 15 44 050
    reprezentowana przez Wójta Gminy Radziłów
    tel. 86 273 71 10; w sprawie przedmiotu zamówienia i procedury: tel. 86 273 71 20
    Godziny urzędowania: poniedziałek- piątek 7:30-15:45
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
      1. Załadunku zebranych wyrobów azbestowych na pojazd przeznaczony do transportu. Załadunek ma zostać przeprowadzony sprzętem Wykonawcy.
      2. Transporcie zebranych wyrobów azbestowych w przeznaczonym do tego celu miejscu unieszkodliwienia, które jest zarządzane przez instytucję działającą w sposób legalny i uprawnioną do przyjmowania i unieszkodliwiania tego typu odpadów. Transport ma zostać przeprowadzony sprzętem Wykonawcy.
      3. Przekazaniu wyrobów zawierających azbest ww. instytucji celem unieszkodliwienia. Koszt zdeponowania i unieszkodliwienia odpadów ponosi Wykonawca.
    2. W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w rozdz. II.
      1. Wykonawca jest zobowiązany do wkalkulowania wszelkich możliwych do powstania kosztów w oferowaną cenę wykonawstwa.
      2. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie całego procesu odbioru wyrobów azbestowych z danej nieruchomości.
      3. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania uprawnień do podejmowania prac na danym terenie i uprawnień na transport odpadów określony w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).
      4. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych określone w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ww. ustawy oraz wykonywać ten transport zgodnie z obowiązującymi przepisami.
      5. 5)Wykonawca powinien przedłożyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż posiada odpowiednie uprawnienia oraz wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO) do prowadzenia działalności w tym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
    3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
      1. Przekazania Zamawiającemu uwierzytelnionych kopii zgłoszeń złożonych (w terminie co     najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac) właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu) - zgodnie z § 6 ust. 2 cyt. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. oraz stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
      2. Ważenia wyrobów zawierających azbest bezpośrednio na każdej posesji przy odbiorze z nieruchomości i zaprotokołowania ich wagi. Okoliczność zważenia wyrobów i ich zaprotokołowania wagi powinna być potwierdzona podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność, właściciela nieruchomości oraz przedstawiciela Zamawiającego.
      3. Potwierdzenia przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości w formie protokołu odbioru odpadu sporządzonego w dwóch egzemplarzach: jeden dla odbierającego wyroby zawierające azbest celem przekazania dla Zamawiającego, natomiast drugi dla właściciela nieruchomości, jak również wykonania dokumentacji fotograficznej z miejsca odbioru azbestu z przed i po załadunku.
      4. Sporządzenia kart przekazania odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia. Karty te muszą zostać wystawione i wygenerowane z systemu BDO - wygenerowanie potwierdzeń wystawienia karty (kart) przekazania odpadu zawierającego azbest w celu jego unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku w systemie BDO w formie dokumentu pdf  i formie papierowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
      5. Przewidywana szacunkowa wielkość  przedmiotu zamówienia opisanego w rozdz. II        wynosi około  101,83 Mg płyt cementowo - azbestowych.
      6. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy wykaz nieruchomości, z których mają zostać odebrane płyty azbestowo - cementowe z miejsc tymczasowego składowania. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi.
      7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie występował z żadnymi roszczeniami lub żądaniem zmiany umowy w przypadku redukcji lub zwiększenia wielkości przedmiotu zamówienia względem szacunkowej wielkości przedmiotu zamówienia.
      8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru komplet dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia,   tj. karty przekazania odpadów wystawione i wygenerowane z systemu BDO - wygenerowaniem potwierdzeń wystawienia karty (kart) przekazania odpadu zawierającego azbest w celu jego unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku w systemie BDO w formie dokumentu pdf i formie papierowej, protokoły prawidłowości wykonania usługi, podpisane przez właścicieli nieruchomości, oświadczenie o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu, uwierzytelnione kopie zgłoszeń organowi nadzoru budowlanego, okręgowemu inspektorowi pracy, oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, złożone do organów w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac.
      9. Zamówienie realizowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i  Gospodarki Wodnej w Białymstoku i Gminy Radziłów.

  2. Termin wykonania zamówienia:
    Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy do 18.10.2021 r.

  3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Cena- 100% kryterium wyboru za 1 Mg

  4. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy nadesłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście do dnia 20.08.2021 r. do godz. 12.00 do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Gminy Radziłów, ul. Plac 500 lecia 14, 19-213 Radziłów.
    Ofertę należy dostarczyć w nieprzejrzystej kopercie z dopiskiem "Usuwanie wyrobów  zawierających azbest z terenu Gminy Radziłów" oraz pieczęcią Wykonawcy. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:10 w siedzibie zamawiającego.

  5. Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty:
    1. Podpisane pieczęcią firmową i osobową oświadczenie o posiadaniu niezbędnych pozwoleń i koncesji zgodnych z aktualnie obowiązującym na terenie RP prawem wymaganych do odbioru i transportu odpadów opisanych w rozdz. II.-zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
    2. Podpisane pieczęcią firmową i osobową oświadczenia o posiadanym przeszkoleniu osób biorących udział w zamówieniu, w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
    3. Podpisane pieczęcią firmową i osobową oświadczenie dotyczące zdolności do wykonania zamówienia związane z: posiadaniem uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniem wiedzy i doświadczenia; dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; znajdowaniem się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie Zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.
    4. Podpisany pieczęcią firmową i osobową aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej.
    5. Podpisana pieczęcią firmową i osobową oraz potwierdzona za zgodność z oryginałem umowa z instytucją zarządzającą miejscem deponowania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, do której zostaną przetransportowane odpady z Gminy Radziłów.
    6. Wypełniony formularz ofertowy- zgodnie z załącznikiem nr. 4 do niemniejszego zapytania.
    7. Oferty nie spełniające powyższych wymagań nie będą rozpatrywane.

  6. Opis sposobu oceny ofert. 
    Oferty będą oceniane dwuetapowo.
    Etap 1. Analiza dostarczonych dokumentów dotyczących sytuacji prawno-ekonomiczno-technicznej przedsiębiorstwa.
    Etap 2. Analiza zaproponowanych ofert.

  7. Informacje ogólne
    1. Za najkorzystniejszą ofertę będzie uznana ta oferta, która uzyska najniższą cenę.
    2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją zapisanych wyżej warunków wykonania zamówienia.
    3. W razie uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy o wykonawstwo, Zamawiający wybierze kolejna z najkorzystniejszych ofert.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Roman - Referat gospodarki komunalnej

Data wytworzenia: 2021-08-09

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2021-08-23

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2021-08-10