Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego w msc. Klimaszewnica
ZAPYTANIE OFERTOWE
nieregulowane Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawa – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), podjęte na podstawie art. 4 pkt. 8 tejże ustawy
- Nazwa oraz adres zamawiającego.
GMINA RADZIŁÓW
ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
NIP: 719-154-40-50, REGON: 450669737
e-mail: zamowienia@gminaradzilow.pl
tel./faks: 86 273-71-10
godziny pracy: od godz. 730 do godz. 1545 - Tryb udzielenia zamówienia.
Zapytanie ofertowe przeprowadzone w trybie zgodnym z załączonym do zarządzenia Wójta Gminy Radziłów nr 25/14 z dnia 15 kwietnia 2014 r. Regulaminem wydatkowania środków pieniężnych na realizację zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO netto. - III. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu mającego na celu uporządkowanie terenu wokół budynku komunalnego w miejscowości Klimaszewnica, dz.nr 104/5, obręb Klimaszewnica, gm. Radziłów. Zakres robót obejmuje:
-
roboty przygotowawcze:
-
roboty pomiarowe,
-
mechaniczne usunięcie ziemi urodzajnej,
-
roboty rozbiórkowe,
-
karczowanie pni,
-
roboty ziemne:
-
wykonanie wykopów mechanicznie,
-
wykonanie nasypów mechanicznie,
-
odwodnienie:
-
regulacja pionowa studzienek telefonicznych,
-
wykonanie podbudowy (warstwa odsączająca z pospółki o grubości 15 cm, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm).
-
- Wykonawca zobowiązany jest do:
-
wykonania robót budowlanych zgodnie z Polskimi Normami, przepisami bhp, zapisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami szczegółowymi,
-
wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów zakupionych we własnym zakresie,
-
udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
-
- Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu mającego na celu uporządkowanie terenu wokół budynku komunalnego w miejscowości Klimaszewnica, dz.nr 104/5, obręb Klimaszewnica, gm. Radziłów. Zakres robót obejmuje:
- Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2019 r. - Kryterium oceny ofert – 100% cena.
- Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena brutto – 100 %.
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.
- Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą
- Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień złożenia oferty następujące dokumenty:
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – załącznik nr 2 do zapytania;
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, informacje Zamawiający oraz Wykonawca mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (zamowienia@gminaradzilow.pl) za wyjątkiem oferty i umowy.
- Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
-
Aneta Mikucka – tel. 86 273 71 15,
-
Adrian Ciecierski – tel. 86 273 71 15.
-
- Opis sposobu przygotowania ofert.
- Ofertę stanowi wypełniony druk Formularza Ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami - w załączeniu wzór Formularza ofertowego – Załącznik Nr 1.
- Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub ręcznym podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, oferta musi być czytelna.
- Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnośćz oryginałem przez Wykonawcę lub upoważniony organ, natomiast wszystkie inne dokumenty będące oryginałami muszą zawierać pieczątkę nagłówkową oraz podpis i pieczątkę imienną osoby upoważnionej.
- Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji powinny zostać przekazane w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. W przeciwnym wypadku całość dokumentów będzie jawna na zasadach określonych w art. 96 ust. 1-3 Ustawy pzp.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty należy dostarczyć do Urzędu Gminy Radziłów ul. Plac 500- lecia 14; 19-213 Radziłów pocztą tradycyjną lub osobiście w terminie do dnia 6 maja 2019 r. do godz. 1000 zatytułowaną „Oferta na Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego w msc. Klimaszewnica”.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Jeśli Wykonawca nie złoży dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:-
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
-
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani/Pana Mariusz Pientkowski, kontakt: mpientkowski@nanocom.com.pl;
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Pięknej i ul. Gumiennej w Radziłowie”, In.271.9.2019 AM prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
- nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
- Pozostałe informacje:
-
Odrzuceniu podlegają oferty:
-
których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
-
złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
-
Zamawiający powiadomi Wykonawcę o proponowanym miejscu i terminie podpisania umowy
-
Metryka strony