Wykonywania usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radziłów w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2022 roku.
Dotyczy procedury udzielenia zamówienia, dla którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).
- Zamawiający:
Gmina Radziłów podmiot realizujący Urząd Gminy Radziłów
ul. Plac 500 lecia 14
19 -213 Radziłów
NIP- 719-15-44-050
REGON – 000542244
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
e-mail: gminaradzilow1@poczta.onet.pl
strona internetowa: www.radzilow.pl
Adres do korespondencji:
Urząd Gminy Radziłów
ul. Plac 500 lecia 14
19-213 Radziłów - Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej jest wykonanie usługi:
KONSERWACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ULICZNEGO W GMINIE RADZIŁÓW.
Oznaczenie wg CPV: 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.
W zakres zamówienia wchodzi świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na konserwacji i bieżących naprawach, niezbędnych do prawidłowego działania oświetlenia ulicznego, przyjmując czynnych 692 punktów świetlnych poprzez utrzymanie świecenia włączonych punktów świetlnych, a w szczególności:- wymianę lub naprawę źródeł światła w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii,
- wymiana zużytych dławików, kondensatorów i bezpieczników,
- naprawy i wymiany kabli i zerwanych przewodów oświetleniowych, osprzętu kablowego i przewodowego oraz elementów osprzętu oświetlenia,
- wymiana zegarów załączania i wyłączania światła oraz naprawa skrzynek rozdzielczych urządzeń sterowniczych,
- usuwanie awarii w terminie 5 godzin od momentu powiadomienia powstałych w stacjach trafo, powodujących np. świecenie lamp w ciągu dnia, lub brak oświetlenia na danym obwodzie oświetleniowym spowodowany spaleniem bezpiecznika, itp.,
- lokalizację uszkodzeń kabli i przewodów napowietrznych,
- utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
- usuwanie skutków wypadków komunikacyjnych, kradzieży i dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego,
- uzyskiwanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień i prowadzenie wszelkich prac niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi.
- Przy wykonywaniu czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów i polskich norm technicznych dotyczących oświetlenia ulic i dróg.
- Wykonawca zobowiązuje się prowadzić wymaganą zasadami dokumentację eksploatacyjną dla czynności konserwacyjno-remontowych z wykazem materiałów które zostaną wmontowane w miejsce zużytych.
- Naprawy uszkodzeń i awarii urządzeń oświetlenia i obwodów oświetleniowych, które powodują zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, bezpieczeństwa środowiska i strat w majątku będą dokonywane niezwłocznie. Miejsca występowania takich uszkodzeń i awarii zostaną odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w wypadku niemożliwości podjęcia natychmiastowej naprawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
- Przy wykonywaniu konserwacji oświetlenia ulicznego, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania „Instrukcji współpracy ruchowej” PGE Dystrybucja.
- Wyłączenia urządzeń oświetlenia do wykonywania prac eksploatacyjnych mogą się odbywać tylko na warunkach określonych w instrukcji, za wiedzą i zgodą ZEB- PGE Dystrybucja
- Wszelkie roboty związane z konserwacją oświetlenia ulicznego muszą być uzgodnione z Zamawiającym oraz realizowane według uzyskanych warunków technicznych z ZEB.
- Wykonawca musi posiadać uprawnienia do pracy pod napięciem (zaświadczenie wydane przez PGE Białystok)- okazane podczas podpisania umowy.
- Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 roku. - Opis sposobu przyjmowania oferty:
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę wykonawcy, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:gminaradzilow@poczta.onet.pl faksem na nr: 86 273 71 10, lub za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: 19-213 Radziłów ul. Plac 500 lecia 14 sekretariat Urzędu Gminy Radziłów, do dnia 28.01.2020 r., do godz. 12.00. Oferty składane za pośrednictwem: poczty elektronicznej należy oznaczyć w temacie dopiskiem:
„Oferta na wykonywanie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radziłów w okresie od dnia 01.01.2021 do 31.12.2022 roku.” ;oferty składane faksem winny być zatytułowane „Oferta na wykonywanie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radziłów w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2022 roku.”, natomiast oferty dostarczane za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres zamawiającego należy złożyć w kopercie zaadresować na w/w adres z dopiskiem „Oferta na wykonywanie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radziłów w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2022 roku.”. - Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Odrzuceniu podlegają oferty:
- Których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: Urzędu Gminy Radziłów.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:gminaradzilow@poczta.onet.pl faksem na nr: 86 273 71 10, lub za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: 19-213 Radziłów ul. Plac 500 lecia 14 sekretariat Urzędu Gminy Radziłów, do dnia 28.01.2020 r., do godz. 12.00. Oferty składane za pośrednictwem: poczty elektronicznej należy oznaczyć w temacie dopiskiem:
- Kryterium oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena materiałów - 50%,
- Cena brutto roboczogodziny pracy podnośnika wraz z obsługą - 50 %.
- Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 29.12.2020 roku a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone na stronie internetowej pod adresem http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl
Oferenci, którzy wezmą udział w postępowaniu zostaną powiadomieni o wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty telefonicznie lub drogą e-mailową - Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela p. Krzysztof Roman- tel. (86 273 71 19),
- e-mail: roman@gminaradzilow.pl
- Załączniki:
Wzór formularza ofertowego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego trwania bez podania przyczyny.
Metryka strony