Poprawa infrastruktury turystycznej miejscowości Mścichy
Zapytanie Ofertowe
Gmina Radziłów zaprasza do składania ofert na roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu działki nr 99/14 w miejscowości Mścichy oraz wykonanie drogi dojazdowej do działki o nawierzchni żwirowej w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa infrastruktury turystycznej miejscowości Mścichy” w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działki nr 99/14 w miejscowości Mścichy poprzez utworzenie placu manewrowego i parkingu oraz wykonanie drogi dojazdowej do działki o nawierzchni żwirowej długości ok. 58 m.
- Zakres robót obejmuje:
- wykonanie jezdni o nawierzchni żwirowej,
- wykonanie chodnika o nawierzchni kruszywowej i betonowej,
- wykonanie zjazdów o nawierzchni żwirowej,
- wykonanie schodów z kostki betonowej.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i SST, załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Przedmiary załączone do zapytania mają charakter pomocniczy.
- Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane w trakcie robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;
- 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę;
- 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg;
- 45233320-8 Fundamentowanie dróg;
- 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.
- Warunki udziału w postępowaniu
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
- zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu placu manewrowego i parkingu oraz drogi o nawierzchni żwirowej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Ocena spełnienia warunków nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Warunki wykluczenia:
- Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
- w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
- który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
- który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
- będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
- handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
- o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
- finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
- powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
- przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
- jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
- wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
- wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
- jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
- jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
- Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
- Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2022 r. - Kryterium oceny ofert.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
Sposób przyznawania punktacji:
C = (C min / C o.b. ) x 100
gdzie:
- C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
- C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
- C o.b. – cena oferty badanej
- Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%.
- Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą
- Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień złożenia oferty następujące dokumenty:
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do zapytania;
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- kopia polisy lub dokumentu ubezpieczenia potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem zapłaty;
- kopia referencji lub innych dokumentów równoważnych;
- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.
- Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Termin i miejsce złożenia oferty
- Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Gminy Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem: „Oferta na „Poprawa infrastruktury turystycznej miejscowości Mścichy ” osobiście lub pocztą/ kurierem.
- Oferty należy składać w sposób opisany powyżej do dnia 24 września 2021 r. do godz. 11:00.
- Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje ogólne
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
- Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
- Osoby do kontaktu:
- w zakresie proceduralnym: Aneta Mikucka: tel. 86 273 71 15, mikucka@gminaradzilow.pl;
- w zakresie merytorycznym: Anna Bagińska: tel. 86 273 71 15, baginska@gminaradzilow.pl
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa infrastruktury turystycznej miejscowości Mścichy”, In.271.14.2021 AM prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka strony