Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi
Zaproszenie do złożenia oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro netto, a powyżej 20 000 zł netto.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Radziłów
Podmiot realizujący: Urząd Gminy Radziłów
ul. Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
tel: 86 273 71 10
fax: 86 273 71 10
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:45
E-mail: gminaradzilow1@poczta.onet.pl
Strona internetowa: http://radzilow.pl/;http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/
Adres do korespondencji :
Urząd Gminy Radziłów
ul. Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
- NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020.
2. Przedmiotem nadzoru inwestorskiego będzie nadzór nad przebudową i rozbudową następujących dróg gminnych:
- Droga nr 162705B – Rydzewo Szlacheckie ………. w km 0+000 ÷ 1+500,00
- Droga nr 104152B – Czachy ………………………. w km 0+650 ÷ 1+110,00
- Droga nr 162972B – Łoje Awissa…………………. w km 0+000 ÷ 0+780,00
- Droga nr 104137B - Rydzewo Szlacheckie……….. w km 0+004,70 ÷ 0+257,45
- Droga nr 162519B – Kownatki …………………… w km 0+005 ÷ 0+407,40
- Droga nr 104151B – Brodowo……………………. w km 0+003,5 ÷ 0+925,00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna dróg opisanych w cz. II ust. 2 niniejszego zapytania.
Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- sprawowanie nadzoru technicznego zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót,
- reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego,
- nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami,
- koordynowanie prac wykonywanych przez Wykonawcę Inwestycji,
- nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa, ochrony zdrowia, przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji,
- prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych elementów robót oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
- wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
- dokonywanie przy udziale Inwestora czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą.
3. Zakres rzeczowy nadzoru obejmuje:
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty ziemne,
- Odwodnienie korpusu drogowego,
- Podbudowa,
- Nawierzchnia,
- Roboty wykończeniowe,
- Oznakowanie dróg,
- Elementy ulic,
- Inne roboty.
Integralnym elementem opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja techniczna dla każdej przebudowywanej lub rozbudowywanej drogi, w szczególności projekty budowlane, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają kompetencje oraz uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 2 do niniejszego zapytania oraz wykazu określonego w zał. 4 niniejszego zapytania (przynajmniej dwie wykonane usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w dziedzinie drogownictwa).
- posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 2 do niniejszego zapytania.
- posiadają zdolności techniczne i zawodowe. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 2 do niniejszego zapytania.
- niepodlegania wykluczeniu, do którego może dojść w przypadku, gdy zamówienie byłoby udzielone podmiotom powiązanym ze sobą kapitałowo lub osobowo, gdzie przez powiązania rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej
- Pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia przedstawionego w zał. 3 do niniejszego zapytania.
- KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z INFORMACJĄ O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW WRAZ Z OPISEM SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu:
- Cena – waga punktowa - 60%
- Ilość pobytów na placu budowy w ciągu jednego tygodnia – waga punktowa - 30%
- Termin płatności faktury – waga punktowa - 10%
gdzie:
- Cena = ((C oferty z najniższą ceną / C oferty badanej ) x 60%) x 100 pkt
- Ilość pobytów na placu budowy w ciągu jednego tygodnia:
Przyjmuje się, że w jednym tygodniu wykonawca może realizować zadanie przez 6 dni.
Punktowana będzie każda oferowana lustracja placu budowy w ciągu jednego tygodnia. Więcej niż jedna lustracja inspektora nadzoru na placu budowy w ciągu jednego dnia będzie traktowana jako jedna lustracja.
Punktacja:
- 1 lustracja placu budowy w tygodniu – 5 pkt.
- 2 lustracje placu budowy w tygodniu – 10 pkt
- 3 lustracje placu budowy w tygodniu – 15 pkt
- 4 lustracje placu budowy w tygodniu – 20 pkt
- 5 lustracji placu budowy w tygodniu – 25 pkt
- 6 lustracji placu budowy w tygodniu – 30 pkt
- Termin płatności faktury:
- 14 dni od wystawienia faktury – 0 pkt.
- 21 dni od wystawienia faktury – 5 pkt.
- 30 dni od wystawienia faktury – 10 pkt.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie podając na niej nazwę oferenta oraz dopisanie „Dotyczy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów” za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, sekretariat (I PIĘTRO) do 30 sierpnia 2016 r. do godz. 12.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmieniać lub wycofać swoją ofertę,
VI. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Od dnia rozpoczęcia robót przez Wykonawcę do dnia podpisania protokołu odbioru robót bez wad i usterek.
Inwestycja realizowana będzie w etapach:
- ETAP I: od momentu podpisania umowy do 30 listopada 2016 r.
- ETAP II: do 31 lipca 2017 r.
Metryka strony