Oferta pracy na stanowisku Młodszy referent ds. płac z dnia 2016-01-27
Stanowisko | Młodszy referent ds. płac |
---|---|
Data wydania | 2016-01-27 |
WÓJT GMINY RADZIŁÓW
ogłasza nabór
kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta w referacie finansowym Urzędu Gminy Radziłów.
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14 19-213
Radziłów - Określenie stanowiska urzędniczego:
Młodszy referent ds. płac – 3/4 etatu
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie wykształcenia minimum średniego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym.
- Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kadrowo-płacowym w samorządzie,
- pracowitość , odpowiedzialność, samodzielność,
- dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, komunikatywność,
- znajomość ogólna zagadnień rachunkowości budżetowej,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy , egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek,
- znajomość przepisów podatkowych ( w tym: sporządzania dokumentów PIT),
- znajomość przepisów płacowych ( w tym: pracowników oświaty ) , ZUS i PFRON
- znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych, PŁATNIK,
- znajomość zasad sporządzania list płac ( w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
- umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,
- umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
- umiejętność redagowania pism.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- rzetelne i terminowe sporządzanie list płac dla pracowników oraz dokonywanie potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników,
- dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS,
- naliczanie wypłat z ZFŚS ,
- naliczanie diet radnych,
- sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,
- prowadzenie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
- aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań,
- przygotowywanie projektów uchwał z zakresu stanowiska pracy.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
Praca administracyjno-biurowa, na piętrze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.
Umowa o pracę w wymiarze 3/4 etatu. Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy. - Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- życiorys- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
- oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2135)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Radziłów, Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. płac” w terminie do dnia 15 lutego 2016 roku do godz. 15:30.
W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Radziłów po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Radziłów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.
Metryka strony