Oferta pracy na stanowisku Kierownika USC z dnia 2018-03-16
Data wydania | 2018-03-16 |
---|---|
Stanowisko | Kierownika USC |
Wójt Gminy Radziłów
ogłasza nabór
kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika USC
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
- Określenie stanowiska urzędniczego :
Kierownik USC – pełny etat
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie:
- dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
- dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznanego w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016 r. poz.1842, z późn. zm.) albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
- dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
- posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
-
- Wymagania preferowane w stosunku do kandydata:
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy Kodeks rodziny i opiekuńczy, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności:
- znajomości obsługi komputera, w tym znajomość oprogramowania do obsługi USC;
- odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, zaangażowanie, punktualność;
- umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
- dyspozycyjność poza godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego;
- wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa;
- przyjmowanie oświadczeń koniecznych do uznania ojcostwa;
- przyjmowanie oświadczeń małżonków dotyczących nazwiska dziecka;
- przyjmowanie oświadczeń małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska, które nosił przed zawarciem małżeństwa;
- poświadczenie na wniosek osoby przekładającej zagraniczny akt stanu cywilnego dotyczą lub osoby mającej interes prawny, dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego;
- wydawanie na żądanie sądu, prokuratora, osoby której akty stanu cywilnego dotyczą lub osoby mającej interes prawny, dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego;
- kompletowanie i przechowywanie dokumentów zbiorowych dotyczących aktów stanu cywilnego,
- dokonywanie uzupełnień aktów stanu cywilnego;
- wydawanie z rejestru stanu cywilnego:
- odpisów zupełnych i odpisów skróconych aktów stanu cywilnego;
- zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby;
- zaświadczeń o stanie cywilnym;
- dokonywanie transkrypcji zagranicznych dokumentów stanu cywilnego;
- dokonywanie odtworzenia treści zagranicznego dokumentu stanu cywilnego;
- organizowanie uroczystości wiązanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości okolicznościowych,
- prostowanie błędów w aktach stanu cywilnego,
- nanoszenie przypisków i wzmianek w aktach stanu cywilnego,
- uznawanie zagranicznych orzeczeń sądowych w sprawach cywilnych,
- migracja aktów z ksiąg papierowych do Bazy Usług Stanu Cywilnego (BUSU),
- aktualizacja danych w rejestrze PESEL,
- występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia,
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań dla Urzędu Statystycznego i innych urzędów,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
Praca administracyjno-biurowa, na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.
Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
- Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- życiorys- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
- oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów lub pocztą na adres: Urząd Gminy Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Kierownika USC ” w terminie do dnia 26 marca 2018 roku do godz. 1545. .
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Radziłowie po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Radziłów oraz na tablicy informacyjnej UG Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.
Metryka strony