Oferta pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych z dnia 2018-01-19
Data wydania | 2018-01-19 |
---|---|
Stanowisko | ds. zamówień publicznych |
WÓJT GMINY RADZIŁÓW
ogłasza nabór
kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów
- Określenie stanowiska urzędniczego:
ds. zamówień publicznych – pełny etat
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym.
- Wymagania preferowane w stosunku do kandydata:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa w zakresie ustawy Prawo Zamówień Publicznych , ustawy o finansach publicznych, , ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność;
- umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
- Przygotowywanie i prowadzenie postepowań o udzielenie Zamówień Publicznych dla potrzeb Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy , w tym również obsługa procedur odwoławczych;
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne;
- Ewidencjonowanie prowadzonych postepowań i protestów;
- Sporządzanie planów i sprawozdań wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- Gromadzenie i przetwarzanie informacji o systemie zamówień publicznych w celu umożliwienia ich praktycznego wykorzystania przy zamówieniach;
- Właściwe Przechowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań;
- Organizowanie i kompletowanie bibliografii z obszaru prawa zamówień publicznych;
- Bieżące informowanie Wójta o wszelkich problemach występujących zarówno w trakcie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych , jak i po jego przeprowadzeniu;
- Bieżąca identyfikacja ryzyka występującego w trakcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i przekazywanie wyników przełożonemu;
- Ścisła współpraca z pracownikiem ds. inwestycji w tym zastępowanie jego podczas nieobecności;
- realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez kierownika referatu, Wójta gminy, zastępcy Wójta lub Sekretarza urzędu.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
Praca administracyjno-biurowa, na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.
Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
- Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- życiorys- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
- kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
- oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów lub pocztą na adres: Urząd Gminy Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko ds. zamówień publicznych” w terminie do dnia 31 stycznia 2018 roku do godz. 1545. .
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Radziłowie po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Radziłów oraz na tablicy informacyjnej UG Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.
Metryka strony