Oferta pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych z dnia 2018-01-19

Data wydania 2018-01-19
Stanowisko ds. zamówień publicznych

WÓJT GMINY RADZIŁÓW

ogłasza nabór

kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze  ds. zamówień publicznych

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów

  1. Określenie stanowiska urzędniczego:

ds. zamówień publicznych – pełny etat

  1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne;
    3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
    6. nieposzlakowana opinia,
    7. znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym.

  1. Wymagania preferowane w stosunku do kandydata:
    1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
    2. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa w zakresie ustawy  Prawo Zamówień Publicznych , ustawy o finansach publicznych, , ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    3. odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność;
    4. umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
    5. umiejętność pracy w zespole,
    6. wysoka kultura osobista.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
    1. Przygotowywanie i prowadzenie postepowań o udzielenie Zamówień Publicznych dla potrzeb Urzędu  i jednostek organizacyjnych Gminy , w tym również obsługa procedur odwoławczych;
    2. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne;
    3. Ewidencjonowanie prowadzonych postepowań i protestów;
    4. Sporządzanie planów i sprawozdań wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
    5. Gromadzenie i przetwarzanie informacji o systemie zamówień publicznych w celu umożliwienia ich praktycznego  wykorzystania przy zamówieniach;
    6. Właściwe Przechowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań;
    7. Organizowanie i kompletowanie bibliografii z obszaru prawa zamówień publicznych;
    8. Bieżące informowanie Wójta o wszelkich problemach występujących zarówno w trakcie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych , jak i po jego przeprowadzeniu;
    9. Bieżąca identyfikacja ryzyka występującego w trakcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i przekazywanie wyników przełożonemu;
    10. Ścisła współpraca z pracownikiem ds. inwestycji w tym zastępowanie jego podczas nieobecności;
    11. realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez kierownika referatu, Wójta gminy, zastępcy Wójta lub Sekretarza urzędu.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

Praca administracyjno-biurowa, na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.  Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.

 Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.

Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

  1. Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. wypełniony kwestionariusz osobowy,
    2. życiorys- curriculum vitae,
    3. list motywacyjny,
    4. kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem   dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
    6. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
    7. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
    8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
    9. oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw  publicznych,
    11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U.  z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów lub pocztą na adres: Urząd Gminy Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko ds. zamówień publicznych” w terminie do dnia 31 stycznia 2018 roku do godz. 1545. .

 Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Radziłowie po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

 Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Radziłów oraz na tablicy informacyjnej UG Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Dymecka - Zastępca Wójta

Data wytworzenia: 2018-01-19

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2018-02-14

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2018-01-19