Oferta pracy na stanowisku ds. drogownictwa, rolnictwa i ochrony środowiska z dnia 2018-01-19

Data wydania 2018-01-19
Stanowisko ds. drogownictwa, rolnictwa i ochrony środowiska

WÓJT GMINY RADZIŁÓW

ogłasza nabór

kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze  ds. drogownictwa, rolnictwa i ochrony środowiska

Nazwa i adres jednostki :

Urząd Gminy Radziłów
Plac 500-lecia 14
19-213 Radziłów

  1. Określenie stanowiska urzędniczego: 

drogownictwa, rolnictwa i ochrony środowiska – pełny etat

  1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rolnicze, ochrona środowiska, administracyjne;
    3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
    6. nieposzlakowana opinia,
    7. znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym.
  1. Wymagania preferowane w stosunku do kandydata:
    1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
    2. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa w zakresie ustawy  prawo ochrony środowiska , prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, , ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    3. odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność;
    4. umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
    5. umiejętność pracy w zespole,
    6. wysoka kultura osobista.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:
    1. przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków, stanowisk organów gminy dotyczących przebiegu dróg, zaliczenia do poszczególnych kategorii,
    2. prowadzenie spraw związanych z modernizacją i utrzymaniem dróg gminnych, bieżących napraw jezdni, chodników, przepustów drogowych itp.,
    3. prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
    4. prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia miejsc publicznych, dróg i ulic,
    5. wydawanie zezwoleń i naliczanie opłat na zajęcie pasa drogowego,
    6. współdziałanie z właściwymi organami w sprawie oznakowania dróg i mostów oraz dzikich kąpielisk oraz usuwania wszelkich przeszkód pogarszających bezpieczeństwo w ruchu drogowym,
    7. wydawanie zezwoleń uprawniających do podejmowania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego,
    8. koordynacja działań związanych z ochroną roślin uprawnych i zwalczanie chorób roślin uprawnych,
    9. prowadzenie spraw związanych z wyłapywaniem bezpańskich psów,
    10. koordynacja i organizacja działań w przypadku klęski żywiołowej w rolnictwie,
    11. prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego,
    12. realizacja spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej,
    13. prowadzenie spraw  z zakresu leśnictwa i łowiectwa,
    14. prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew i krzewów z terenu nieruchomości oraz wymierzanie kar za  samowolne ich wycięcie,
    15. współpraca z instytucjami działającymi na rzecz ochrony środowiska,
    16. realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza Gminy oraz kierownika referatu.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór:

Praca administracyjno-biurowa, na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.  Stanowisko pracy z wiązane z pracą przy komputerze.

 Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.

Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

  1. Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi poniżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. wypełniony kwestionariusz osobowy,
    2. życiorys- curriculum vitae,
    3. list motywacyjny,
    4. kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem   dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
    6. kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
    7. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
    8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
    9. oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw  publicznych,
    11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U.  z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Radziłów lub pocztą na adres:  Urząd Gminy  Radziłów , Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko ds. drogownictwa, rolnictwa i ochrony środowiska ” w terminie do dnia 31 stycznia   2018 roku   do godz. 1545.

       Aplikacje, które wpłyną  do Urzędu Gminy  w  Radziłowie po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

      Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej  Gminy Radziłów  oraz na tablicy informacyjnej UG  Radziłów , Plac 500- lecia 14, 19-213 Radziłów.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Dymecka - Zastępca Wójta

Data wytworzenia: 2018-01-19

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2018-02-14

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2018-01-19