Zapytanie ofertowe z dnia 2024-07-17 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów

Data wydania 2024-07-17
Tytuł Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów

Wójt Gminy Radziłów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn. „opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów.

Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 19 września 2019 roku  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605), t.j. zamówienie klasyczne, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO
    Wójt Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14, 19 – 213 Radziłów

  2. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO (ZAMÓWIENIA):
    Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Radziłów Nr III/23/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów.

    Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego:

    Obszar opracowania określony jest w graniach załącznika graficznego nr 1 do uchwały Rady Gminy Radziłów Nr III/23/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów. Powierzchnia opracowania wynosi około 1200 ha.

    Przedmiot umowy obejmuje:
    1. Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływania na środowisko). Zamawiający pozyska mapę w wersji elektronicznej -wektorowej,
    2. Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
    3. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do planu,
    4. Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz,
    5. Współpracę z komisją urbanistyczno — architektoniczną, jak również udział fizyczny w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. konsultacjach, komisjach i sesjach Rady Gminy Radziłów.
    6. Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia,
    7. Przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże się to konieczne),
    8. Przygotowanie projektu planu do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli okaże się to konieczne) oraz wyłożenia do publicznego wglądu wraz z ogłoszeniami i obwieszczeniami; udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje i udział w dyskusji publicznej, konsultacjach  itp.
    9. Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego, do publicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień,
    10. Przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami, celem przedłożenia Radzie Gminy do uchwalenia,
    11. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404) do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa,
    12. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
    13. Sporządzenie „podsumowania" oraz „uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 1094 z poźn. zm.),
    14. Przygotowanie danych przestrzennych o których mowa w rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na każdym etapie procedury.
    15. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzony przez Wojewodę wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją.

    Zamawiający oczekuje, iż rysunek planu zostanie sporządzony w formie:
    1. załącznik graficzny nr 1 — plansza podstawowa 1:2000 obejmująca obszar wskazany na załączniku graficznym do uchwały intencyjnej w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu,

    Wykonawca przekaże Zamawiającemu całość opracowania w formie:
    1. Analogowej (3 egzemplarze), jako kolorowy wydruk całości opracowania, tj. tekst planu sporządzony w formacie A4 oraz rysunki dokumentów w formatach oryginalnych właściwych dla skali opracowania,
    2. Elektroniczny zapis planu jak również w formacie edytowalnym SHP
    3. Dodatkowo w postaci analogowej i cyfrowej należy przekazać pozostałą dokumentację:
      • prognozę oddziaływania na środowisko do planu;
      • plik GML,
      • i inne wynikające z potrzeb opracowania.

    Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
    1. Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2023, poz. 977),
    2. Ustawą z dnia 9 marca 2023r. o zmianie ustawy o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 poz. 553),
    3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404),
    4. Uchwałą Rady Gminy Nr III/23/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów.
    5. Z przepisami szczególnymi niezbędnymi do uwzględnienia w tym zakresie.

    UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego.

  3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie  z „Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy", stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania  ofertowego. Termin nie może być dłuższy niż 18 miesięcy.

  4. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
    1. Ofertę (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listownie lub e-mailem).

  5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
    Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14, 19 – 213 Radziłów, e-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl
    Termin: do. 26 lipca 2024r. do godz. 13:00

  6. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SA ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY:
    1. Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy zapoznali się z zapytaniem ofertowym (w tym opisem przedmiotu zapytania ofertowego) i nie wnoszą do niego zastrzeżeń,
    2. Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego, tj. spełniają wymogi, o których mowa w art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, art. 74a ustawy o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie
    3. Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
    4. Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia,
    5. Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wypełniony harmonogram realizacji przedmiotu umowy, stanowiący załącznik  nr 2 do zapytania ofertowego,
    6. Ofertę na załączonym formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  7. KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
    1. cena-60%
    2. wiarygodnośc-40%

  8. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
    Anna Borowska-Wróbel;
    Jadwiga Cendrowska
    Tel. 86 2737119
    e-mail; borowska@gminaradzilow.pl
    cendrowska@gminaradzilow.pl


  9. Złożenie oferty nie jest wiążące dla Zamawiającego.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Jadwiga Cendrowska - Referat Gospodarki Komunalnej

Data wytworzenia: 2024-07-17

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2024-07-31

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2024-07-17