Zapytanie ofertowe z dnia 2024-07-17 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów
Data wydania | 2024-07-17 |
---|---|
Tytuł | Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów |
Wójt Gminy Radziłów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn. „opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów.
Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 19 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605), t.j. zamówienie klasyczne, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych
ZAPYTANIE OFERTOWE
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO
Wójt Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14, 19 – 213 Radziłów - PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO (ZAMÓWIENIA):
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Radziłów Nr III/23/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów.
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego:
Obszar opracowania określony jest w graniach załącznika graficznego nr 1 do uchwały Rady Gminy Radziłów Nr III/23/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów. Powierzchnia opracowania wynosi około 1200 ha.
Przedmiot umowy obejmuje:- Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływania na środowisko). Zamawiający pozyska mapę w wersji elektronicznej -wektorowej,
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do planu,
- Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz,
- Współpracę z komisją urbanistyczno — architektoniczną, jak również udział fizyczny w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. konsultacjach, komisjach i sesjach Rady Gminy Radziłów.
- Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia,
- Przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże się to konieczne),
- Przygotowanie projektu planu do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli okaże się to konieczne) oraz wyłożenia do publicznego wglądu wraz z ogłoszeniami i obwieszczeniami; udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje i udział w dyskusji publicznej, konsultacjach itp.
- Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego, do publicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień,
- Przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami, celem przedłożenia Radzie Gminy do uchwalenia,
- Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404) do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa,
- Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
- Sporządzenie „podsumowania" oraz „uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 1094 z poźn. zm.),
- Przygotowanie danych przestrzennych o których mowa w rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na każdym etapie procedury.
- Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzony przez Wojewodę wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją.
- załącznik graficzny nr 1 — plansza podstawowa 1:2000 obejmująca obszar wskazany na załączniku graficznym do uchwały intencyjnej w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu,
- Analogowej (3 egzemplarze), jako kolorowy wydruk całości opracowania, tj. tekst planu sporządzony w formacie A4 oraz rysunki dokumentów w formatach oryginalnych właściwych dla skali opracowania,
- Elektroniczny zapis planu jak również w formacie edytowalnym SHP
- Dodatkowo w postaci analogowej i cyfrowej należy przekazać pozostałą dokumentację:
- prognozę oddziaływania na środowisko do planu;
- plik GML,
- i inne wynikające z potrzeb opracowania.
- Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2023, poz. 977),
- Ustawą z dnia 9 marca 2023r. o zmianie ustawy o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 poz. 553),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404),
- Uchwałą Rady Gminy Nr III/23/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Słucz oraz Glinki, gmina Radziłów.
- Z przepisami szczególnymi niezbędnymi do uwzględnienia w tym zakresie.
- TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z „Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy", stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Termin nie może być dłuższy niż 18 miesięcy.
- FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
- Ofertę (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listownie lub e-mailem).
- Ofertę (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listownie lub e-mailem).
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14, 19 – 213 Radziłów, e-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl
Termin: do. 26 lipca 2024r. do godz. 13:00 - WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SA ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY:
- Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy zapoznali się z zapytaniem ofertowym (w tym opisem przedmiotu zapytania ofertowego) i nie wnoszą do niego zastrzeżeń,
- Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego, tj. spełniają wymogi, o których mowa w art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, art. 74a ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
- Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
- Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia,
- Oświadczenie (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego), że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wypełniony harmonogram realizacji przedmiotu umowy, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- Ofertę na załączonym formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena-60%
- wiarygodnośc-40%
- OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Anna Borowska-Wróbel;
Jadwiga Cendrowska
Tel. 86 2737119
e-mail; borowska@gminaradzilow.pl
cendrowska@gminaradzilow.pl - Złożenie oferty nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Metryka strony