Zapytanie ofertowe z dnia 2024-05-06 - Przebudowa dachu na budynku użyteczności publicznej w msc. Klimaszewnica, gm. Radziłów

Data wydania 2024-05-06
Tytuł Przebudowa dachu na budynku użyteczności publicznej w msc. Klimaszewnica, gm. Radziłów

ZAPYTANIE OFERTOWE
wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawa – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), o których mowa w art.2 ust. 1 pkt1

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego.
    GMINA RADZIŁÓW
    ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów
    NIP: 719-154-40-50, REGON: 450669737
    e-mail: sekretariat@gminaradzilow.pl
    tel./faks: 86 273-71-23, 86 273-71-10
    godziny pracy: od godz. 7:30 do godz. 15:45

  2. Tryb udzielenia zamówienia.
    Zapytanie ofertowe przeprowadzone w trybie zgodnym z załączonym do zarządzenia Wójta Gminy Radziłów nr 11/2021 z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł.
  3. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn. „Przebudowa dachu na budynku użyteczności publicznej w msc. Klimaszewnica, gm. Radziłów.”
    2. Miejsce inwestycji: działka nr ewid. 104/14 obręb 0013 Klimaszewnica, gmina Radziłów. Działka jest objęta Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
    3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
      • pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu;
      • prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,
      • opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z przygotowaniem dokumentacji w wersji elektronicznej;
      • kosztorysu inwestorskiego – opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r, poz. 2458);
      • specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
      • dokonanie uzgodnień międzybranżowych oraz koordynacji dokumentacji projektowych;
      • uzyskanie wymaganych sprawdzeń, uzgodnień, opracowań, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcą ds. p.poż i in., które są niezbędne do realizacji prac;
      • uzyskanie prawomocnej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne).
    4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w technice tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej.
    5. Opracowanie projektowe należy wykonać w 4 egzemplarzach, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót w 2 egzemplarzach, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach, Wykonawca dostarczy również płyty CD/DVD z zapisaną w formacie PDF dokumentacją techniczną i STWiOR – 1 egz.
    6. Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej powstałej w ramach realizacji usługi.
    7. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.
    8. Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej przez niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.

  4. Termin wykonania zamówienia.
    Termin realizacji zamówienia do 30.11.2024 r.

  5. Kryterium oceny ofert – 100% cena.
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena brutto – 100 %.
    2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych
    3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
    4. Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres trwania umowy.
    5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. W przypadku złożenia dwóch takich samych ofert cenowych Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o przedstawienie ofert dodatkowych.

  6. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą.
    Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
    1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, informacje Zamawiający oraz Wykonawca mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (inwestycje@gminaradzilow.pl)
    2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
      • Natalia Walewska – tel. 86 273 71 15,

  8. Opis sposobu przygotowania ofert.
    1. Ofertę stanowi wypełniony druk Formularza Ofertowego - w załączeniu wzór Formularza ofertowego – Załącznik Nr 1.
    2. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej lub dokumentowej, w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub ręcznym podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, oferta musi być czytelna.
    3. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji powinny zostać przekazane w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. W przeciwnym wypadku całość dokumentów będzie jawna na zasadach określonych w Ustawie pzp.

  9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
    1. Oferty należy dostarczyć do Urzędu Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14; 19-213 Radziłów pocztą tradycyjną, osobiście lub elektronicznie na adres: sekretariat@gminaradzilow.pl w terminie do dnia 20 maja 2024 r. do godz. 10:00 z opisem "Przebudowa dachu na budynku użyteczności publicznej w msc. Klimaszewnica, gm. Radziłów”.
    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    3. Jeśli Wykonawca nie złoży dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie

  10. Warunki wynagrodzenia Wykonawcy.
    Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury VAT (rachunku) wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo – odbiorczy.

  11. Pozostałe informacje:
    1. Odrzuceniu podlegają oferty:
      których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
    2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym, których wykonawca nie uzupełnił mimo wezwania.
    3. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o proponowanym miejscu i terminie podpisania umowy.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
    5. Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.

  12. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
    2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale III, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy
    6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy
    7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
    8. posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
      4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. nie przysługuje Pani/Panu:
      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Natalia Walewska - Referat inwestycji

Data wytworzenia: 2024-05-06

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2024-05-31

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2024-05-06