Zapytanie ofertowe z dnia 2024-02-16 - Modernizacja trybuny sportowej w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym w Radziłowie

Data wydania 2024-02-16
Tytuł Modernizacja trybuny sportowej w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym w Radziłowie
  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
    Gmina Radziłów,
    19-123 Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14
    NIP 719-154-40-50,
    tel. 86 273 71 10, e-mail:sekretariat@gminaradzilow.pl

  2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia.

  3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części istniejącej trybuny sportowej przyległej do boiska lekkoatletycznego – polegającej na renowacji istniejącej konstrukcji betonowej oraz wykończenie jej deskami tarasowymi z materiału drewnopodobnego. Ubytki i pęknięcia w istniejącej konstrukcji betonowej należy uzupełnić zaprawami do naprawy betonu, całość zabezpieczyć impregnatami do betonu – zapobiegającymi niszczeniu na skutek warunków atmosferycznych. Na istniejącą konstrukcje wylać we wskazanych miejscach beton B20 jako konstrukcja pod projektowane stopnie schodów. Warstwę wykończającą stanowią deski tarasowe z materiału drewnopodobnego - odpowiednio impregnowane i zabezpieczone, układana na listwach dystansujących. Mocowanie desek i listew za pomocą wkrętów mosiężnych lub stali nierdzewnej.
    Trybuna sportowa znajduję się w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym przy ul. Sportowej 1 w Radziłowie (dz. nr 396/18, obręb 0024 Radziłów).

  4. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH:
    1. Zakres robót budowlanych obejmuje:
      1. Montaż krzeseł (materiał Zamawiającego – krzesła) – 150 szt.
      2. Odgrzybianie powierzchni ścian łatwo dostępnych o powierzchni ponad 5 m² z cegły przy użyciu szczotek stalowych – 202,644 m²;
      3. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm – 0,175 m³;
      4. Naprawa pęknięć i małych uszkodzeń w jednym stopniu do 0,1 m² - 20 szt.;
      5. Naprawa większych uszkodzeń w jednym stopniu do 0,2 m² - 35 szt.;
      6. Dwukrotne odgrzybianie stropów ceglanych o powierzchni ponad 5 m² metodą smarowania – 202,645 m²;
      7. Deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej schodów prostych – 41,994 m²;
      8. Uzupełnienie zbrojnych schodów prostych z betonu monolitycznego – 12,792 m³;
      9. Obłożenie schodów deskami tarasowymi gr. 30 mm z materiału drewnopodobnego impregnowanego twardego, układanymi na legarach 70x45 mm i listwach dystansujących – 187,601 m²;
      10. Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o gr. warstwy 5 mm – 3,444 m²;
      11. Balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu o masie ponad 16 kg – 6,3 m.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje również :
      1. Organizację placu budowy,
      2. Zabezpieczenie terenu placu budowy,
      3. Wykonanie niezbędnych pomiarów,
      4. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót
    3. Do zapytania załączony został: plan zagospodarowania terenu oraz rzuty i przekroje trybuny (załącznik nr 3 do zapytania).
    4. Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie
      z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
    5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy
      powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy
      z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (zwanej dalej ,,ustawą prawo budowlane" lub ,,prawem budowlanym") oraz jakościowym i gatunkowym.
    6. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne
      dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
    7. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę.
    8. Gwarancja. Długość okresu gwarancji jakości na zamontowane materiały Zamawiający określa na okres 60 miesięcy (termin maksymalny).

  5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
    1. 45000000 -7 - Roboty budowlane;
    2. 45212000- 6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych;

  6. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    Od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2024 r. (jest to termin zakończenia robót).

  7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      3. zdolności technicznej lub zawodowej:
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  8. KRYTERIUM OCENY OFERT:
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto - 100%
      Sposób przyznawania punktacji:
      C = (C min / C o.b. ) x 100
      gdzie:
      1. C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
      2. C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
      3. C o.b. – cena oferty badanej
    2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
    3. Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
    4. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.

  9. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
    1. Ofertę należy złożyć do dnia 29.02.2024 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy w Radziłowie, 19-213 Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, sekretariat) osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną na e-mail: inwestycje@gminaradzilow.pl zatytułowaną „Oferta na Modernizację trybuny sportowej w kompleksie turystyczno-rekreacyjnym w Radziłowie”.
    2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
    3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  10. INFORMACJE OGÓLNE:
    1. Zamawiający odrzuca ofertę:
      1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
      2. złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
    2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
    3. Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
    5. Osoba do kontaktu:
      Natalia Walewska: tel. 86 273 71 15, inwestycje@gminaradzilow.pl

  11. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY FIZYCZNEJ, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ, W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziłów, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, NIP 719-154-40-50, Regon 450669737;
    2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziłów jest Pani Alicja Arasimowicz, kontakt: arasimowicz.alicja@gmail.com
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 i nast. Ustawy Prawo budowlane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale III, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwania umowy oraz do zakończenia przedawnienia roszczeń z tytułu należytego wykonania umowy
    6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości oceny oferty i zawarcia umowy
    7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
    8. posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
      4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    9. nie przysługuje Pani/Panu:
      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Natalia Walewska - Referat inwestycji

Data wytworzenia: 2024-02-16

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2024-03-22

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2024-02-16