PROCEDURA SP-1
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Radziłów
ul. Plac 500-lecia 14,
19 – 213 Radziłów
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Przedsiębiorca przesyłowy
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek – piątek 7:30—15:45
Opłaty:
Do zapłaty pozostaje kwota wynikająca z przyjętej w operacie szacunkowym wartości służebności przesyłu, koszt sporządzenia operatu szacunkowego, koszt umowy notarialnej oraz wpisu w księdze wieczystej.
Opłata z tytułu ustanowienia służebności płatna przelewem na konto Gminy Radziłów
Bs Jedwabne O/Radziłów Nr 21 8752 1016 0260 0114 2000 0010
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Ustanowienie służebności przesyłu następuje w formie aktu notarialnego.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
- Art. 305 ze znaczkiem 1, 2 i 3 Kodeksu Cywilnego
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 121 z późn. zm.)
Wymagane wnioski i dokumenty:
- wniosek przedsiębiorcy przesyłowego o ustanowienie służebności przesyłu ze wskazaną powierzchnią gruntu (długość x szerokość), która zostanie (została) zajęta przez urządzenia przesyłowe oraz wskazanie przedmiotu służebności poprzez zaznaczenie na mapie zasadniczej w skali 1:1000 granic wykonywania tego prawa
- 1 egz. mapy zasadniczej w skali 1:1000
Metryka strony