PROCEDURA SP-1

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Radziłów
ul. Plac 500-lecia 14,
19 – 213 Radziłów

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Przedsiębiorca przesyłowy

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek – piątek 7:30—15:45

Opłaty:
Do zapłaty pozostaje kwota wynikająca z przyjętej w operacie szacunkowym wartości służebności przesyłu, koszt sporządzenia operatu szacunkowego, koszt umowy notarialnej oraz wpisu w księdze wieczystej.
Opłata z tytułu ustanowienia służebności płatna przelewem na konto Gminy Radziłów
Bs Jedwabne O/Radziłów Nr 21 8752 1016 0260 0114 2000 0010

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Ustanowienie służebności przesyłu następuje w formie aktu notarialnego.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:

  • Art. 305 ze znaczkiem 1, 2 i 3 Kodeksu Cywilnego
  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 121 z późn. zm.)


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek przedsiębiorcy przesyłowego o ustanowienie służebności przesyłu ze wskazaną powierzchnią gruntu (długość x szerokość), która zostanie (została) zajęta przez urządzenia przesyłowe oraz wskazanie przedmiotu służebności poprzez zaznaczenie na mapie zasadniczej w skali 1:1000 granic wykonywania tego prawa
  • 1 egz. mapy zasadniczej w skali 1:1000

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Jadwiga Cendrowska - Referat Gospodarki Komunalnej

Data wytworzenia: 2018-08-23

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data modyfikacji: 2018-08-23

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2018-08-23