Zaświadczenie potwierdzające dokonanie wpłat rat za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych

ZAŚWIADCZENIE POTWIERDZAJĄCE DOKONANIE WPŁATY RAT ZA ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH

Podstawa prawna:

  • I. Art. 18 ust. 7 pkt 4 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2007 r. Nr 70, poz.473 ze zmianami)
  • II. Art. 217 – 219 Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r (Dz. U. z 2000 r Nr 98, poz.1071 ze zmianami)
  • III. Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r (Dz.U. z 2006 Nr 225, poz.1635 ze zmianami)

 

I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

    1. formularz wniosku można wziąć osobiście w Urzędzie Gminy Radziłów, ul. Plac 500 – lecia 14, 19-213 Radziłów, pok. nr 3a-parter budynku.
    2. Formularz wniosku można pobrać na stronie internetowej Urzędu.

 

II. WYMAGANE DOKUMENTY:

    1. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie wpłaty ratalnej za alkohol
    2. Dowód wpłaty

 

III. OPŁATY:
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł – płatne w Kasie Urzędu Gminy Radziłów lub na konto:
BS w Jedwabnem oddział Radziłów
21 8752 1016 0260 0114 2000 0010

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zgodnie z art.217 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni.

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży w terminie 7 dni od daty otrzymania zezwolenia za pośrednictwem Wójta Gminy Radziłów.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Radziłów

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Rutkowski

Wprowadzający: Łukasz Rutkowski

Data wprowadzenia: 2009-12-21

Data modyfikacji: 2009-12-21

Opublikował: Łukasz Rutkowski

Data publikacji: 2009-12-21