Regulamin korzystania z sali Centrum Kultury w Radziłowie
- Przebywający w pomieszczeniach Centrum Kultury w Radziłowie zwanych dalej salą Centrum Kultury zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i stosowania się do jego zasad..
- Poprzez użyczenie sali należy rozumieć zgłoszenie przez organizatora woli użytkowania sali oraz potwierdzenie rezerwacji poprzez zgłoszenie tego faktu na piśmie wynajmującemu.
- Sala otwierana jest najwcześniej na 60 minut przed rozpoczęciem spotkania.
- Zwrot użytkowanej przez organizatora sali powinien nastąpić w ciągu 30 minut od zakończenia użytkowania sali po czym wynajmujący wraz z organizatorem sprawdzi stan jakościowy i ilościowy wyposażenia.
- Zabrania się wynoszenia z sali sprzętu i elementów wyposażenia oraz instalowania innych urządzeń bez uprzedniej zgody użyczającego.
- Za wszelkie braki, uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia oraz za straty przekraczające normalne zużycie lub powstałe w wyniku niewłaściwego korzystania z sali odpowiedzialność ponosi korzystający z sali.
- Korzystający z sali ponosi pełną odpowiedzialność za urządzenia i wyposażenie znajdujące się w tej sali. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia bądź kradzieży urządzeń lub wyposażenia korzystający z sali ma obowiązek niezwłocznego zgłoszenia tego faktu pracownikowi.
- Korzystającego z sali obciąża się pełnymi kosztami naprawy lub zakupu nowych urządzeń, które zostały zniszczone w wyniku nieprawidłowego ich użytkowania przez korzystającego z sali.
- W sali obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
- Organizator jest zobowiązany do :
- utrzymywania porządku i czystości w trakcie trwania wydarzenia,
- usunięcia wszystkich materiałów szkoleniowych, promocyjno-informacyjnych i itp. po zakończeniu wydarzenia,
- posprzątania sali,
- pozostawienia sali po wydarzeniu w takim stanie w jakim została przekazana.
- Niedozwolona jest zmiana wystroju sali, zamontowanego sprzętu itp. bez wcześniejszej konsultacji.
- Wszelkie prace podejmowane w sali związane z organizacją spotkań (tj. montaż, demontaż urządzeń służących organizacji spotkania - np. standów i stoisk reklamowych, dodatkowego oświetlenia i nagłośnienia, elementów wystroju lub wyposażenia itp.) mogą być prowadzone wyłącznie po uzgodnieniu.
- Wszystkich użytkowników sali zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. obowiązujących w budynku.
- Za bezpieczeństwo podczas zajęć odpowiada prowadzący. Należy dbać o przestrzeganie dyscypliny, uczestnicy powinni podporządkować się poleceniom prowadzącego.
- Dzieci i młodzież do 18-go roku życia mogą przebywać na terenie sali wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
- Za rzeczy pozostawione na sali pracownik nie ponosi odpowiedzialności.
- Dokonanie rezerwacji sali oznacza akceptację obowiązków wynikających z niniejszego regulaminu.
Metryka strony