Ogłoszenie nr 371577 - 2016
z dnia 2016-12-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351047 - 2016 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziłów, krajowy numer identyfikacyjny
54224400000, ul.
Plac 500-lecia
14,
19213
Radziłów, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
862 737 110, faks
862 737 111, e-mail
gradzki@gminaradzilow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór
i zagospodarowywanie odpadów komunalnych (niesegregowanych) i
wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie
Gminy Radziłów w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Ing. 271.11.2016 ŁG II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
(niesegregowanych i wielkogabarytowych) od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w okresie od 01 stycznia 2017 r.
do 31 grudnia 2017 r. 2. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich
nieruchomości zamieszkałych, które znajdują się na terenie Gminy
Radziłów. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane
odpady zostanie przez Gminę Radziłów przekazany wykonawcy, któremu
zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej siedem dni po podpisaniu
umowy. 3. Liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady
komunalne może ulec zmianie w trakcie realizacji Zamówienia. 4.
Przedmiotem zamówienia jest również odbieranie od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych, instytucji samorządu terytorialnego oraz
Szkół Podstawowych i Gimnazjalnych na terenie gminy następującego
strumienia odpadów komunalnych: • 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane)
odpady komunalne, • 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe. 5. Powierzchnia
Gminy Radziłów wynosi 19 954 ha, 6. Liczba zameldowanych mieszkańców
Gminy Radziłów wynosi 5001 osób (stan według ewidencji ludności stan na
dzień 31.08.2016 r.), 7. Liczba gospodarstw domowych na terenie gminy
Radziłów – 1052, 8. Na terenie Gminy Radziłów obok zabudowy
jednorodzinnej jest 14 budynków wielorodzinnych, z których każdy
właściciel gospodarstwa oddzielnie składa deklarację (liczba gospodarstw
ok. 47). Liczba gospodarstw jest wliczona w liczbę gospodarstw
domowych. 9. W skład przedmiotowej Gminy wchodzą następujące
miejscowości: Barwiki, Borawskie – Awissa, Brychy, Brodowo, Czachy,
Czerwonki, Dusze, Dębówka, Janowo, Glinki, Klimaszewnica, Karwowo,
Kieljany, Konopki – Awissa, Konopki, Kramarzewo, Kownatki, Łoje –
Awissa, Mścichy, Mikuty, Okrasin, Ostrowik, Racibory, Radziłów, Rydzewo –
Pieniążek, Rydzewo Szlacheckie, Sośnia, Słucz, Szlasy, Szyjki,
Święcienin, Wiązownica, Wypychy, Zakrzewo. 10. Szacowana masa odpadów
wielkogabarytowych: 3 Mg 11. Masa odebranych odpadów komunalnych
niesegregowanych w poszczególnych latach wygląda następująco: a) w 2013
r. zebrano: 331,38 Mg, b) w 2014 r. zebrano: 407,9 Mg, c) w 2015 r.
zebrano: 483,08 Mg 12. Dane zawarte w masie odebranych odpadów
komunalnych w latach 2013 – 2016, są informacjami pomocniczymi, które
mogą być przydatne do ustalenia wartości zamówienia, ale nie są dla
wykonawcy wiążące i nie mogą być podstawą roszczeń finansowych z tego
tytułu. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami
terenowymi związanymi z realizacją zamówienia – w szczególności z siecią
dróg dojazdowych do posesji objętych zamówieniem. Taka wizja lokalna
niezbędna jest w celu zapewnienia pełnej realizacji zamówienia, w tym
podjęcia niezbędnych czynności zapewniających odbiór odpadów z każdej
nieruchomości (szczególnie z nieruchomości, do których dojazd jest
utrudniony) 14. Pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewnia
właściciel nieruchomości. 15. Rodzaje pojemników dopuszczonych do
gromadzenia odpadów zmieszanych: a) pojemniki o pojemności 110 litrów
ocynkowane; b) pojemniki o pojemności 120 litrów z tworzywa sztucznego z
kółkami; c) pojemniki o pojemności 240 litrów z tworzywa sztucznego z
kółkami; d) pojemniki o pojemności 360 litrów z tworzywa sztucznego z
kółkami; e) pojemniki o pojemności 660 litrów z tworzywa sztucznego z
kółkami; f) pojemniki o pojemności 1100 litrów z tworzywa sztucznego lub
metalu z kółkami; g) pojemniki KP-7 z metalu, kryty lub odkryty; 16.
Mieszkańcy dotychczas gromadzą odpady komunalne w pojemnikach: a)
pojemniki o pojemności 110 litrów ocynkowane; b) pojemniki o pojemności
120 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; c) pojemniki o pojemności
240 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; d) pojemniki o pojemności
1100 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; Zmieszane odpady komunalne
będą gromadzone w w/w pojemnikach. W dniu odbioru odpadów właściciel
nieruchomości wystawi je przed posesją przy drodze dojazdowej do
nieruchomości zapewniając łatwy dostęp dla Wykonawcy. 17. Instalacja do
jakiej mogą trafić odpady: Zmieszane odpady komunalne i pozostałości z
sortowania odpadów przeznaczone do składowania oraz odpady
wielkogabarytowe – odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
na terenie gminy Radziłów – Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować
zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata
2012 – 2017, tj. przekazać do RIPOK – obszar Czartoria. 18.
Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca odbiera z
nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziłów każdą
ilość zmieszanych odpadów komunalnych, w tym odpadów zgromadzonych w
okresie od ostatniego odbioru w grudniu 2016 r. do pierwszego odbioru w
styczniu 2017 r. – raz w miesiącu, a z obszarów zabudowy kolonijnej nie
mniej niż 10 razy w roku, przy czym przerwa w odbiorze odpadów nie może
być dłuższa niż jeden cykl odbioru odpadów. Odbiór odpadów
wielkogabarytowych będzie się odbywać raz w roku w miesiącu maju (lub
innym miesiącu - zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego i Wykonawcę
szczegółowymi terminami). W dniu odbioru w/w odpadów właściciel
nieruchomości wystawi je przed posesją przy drodze dojazdowej do
nieruchomości. Odpady budowlane i rozbiórkowe, powstałe w wyniku robót
niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu
administracji architektoniczno – budowlanej będą w specjalnych
pojemnikach zamówionych przez właściciela nieruchomości u Przedsiębiorcy
odbierającego odpady komunalne. Odbiór odpadów nastąpi w ciągu 48
godzin od zgłoszenia Przedsiębiorcy potrzeby ich odbioru. Wykonawca jest
zobowiązany do wywozu odpadów rozbiórkowych i budowlanych oraz do
doszacowania kosztu wywozu tychże odpadów do kosztu wywozu odpadów
zmieszanych. Gmina Radziłów w trakcie dotychczasowej praktyki nie
stwierdziła zgłoszeń dotyczących konieczności odbioru odpadów
rozbiórkowych i budowlanych. Fakt ten może świadczyć o gospodarczym
wykorzystaniu tychże odpadów przez ich posiadaczy. Gospodarowanie
odpadami budowlanymi z innych robót odbywać się będzie w oparciu o
indywidualne umowy cywilnoprawne zawierane pomiędzy podmiotami
wykonującymi prace remontowo – budowlane i właścicielami nieruchomości
lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów
przedsiębiorcami. 19. Przedmiotem zamówienia nie jest: 1) Odbieranie
selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 2) Wyposażenie nieruchomości w
worki do selektywnej zbiórki odpadów, 3) Wyposażenie nieruchomości w
pojemniki na odpady zmieszane, 4) Odbieranie odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 20.
Warunki wykonywania usługi – obowiązki wykonawcy realizującego
zamówienie: 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów
komunalnych i wielkogabarytowych z nieruchomości zamieszkałych,
instytucji samorządu terytorialnego oraz Szkół Podstawowych i
Gimnazjalnych na terenie gminy zgodnie z ustalonym harmonogramem wywozu.
2) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów
powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 3)
Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia nie może wykorzystywać
pojazdów z zabudową ROTOPRESS. 4) Wykonawca zobowiązany jest do
opracowania harmonogramów odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych)
i wielkogabarytowych. Harmonogram zatwierdzi Zamawiający. Wykonawca
jest zobowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów do
10.01.2017 r. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody
Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia
zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem
odpadów komunalnych. 5) Wykonawca wspólnie z Zamawiającym odpowiadają za
politykę informacyjną dotyczącą zasad i terminów odbioru odpadów
niesegregowanych (zmieszanych) i wielkogabarytowych. Za bezpośrednie
informowanie mieszkańców odpowiada Zamawiający. 6) Wykonawca zobowiązany
jest do dostarczenia harmonogramu odbioru odpadów dla Zamawiającego w
stosunku co najmniej z 10 – dniowym wyprzedzeniem do odbioru odpadów w
następnym miesiącu. 7) Zamawiający będzie publikował harmonogram odbioru
odpadów na stronie internetowej www.radzilow.pl oraz dostarczy
właścicielom nieruchomości i instytucjom samorządu terytorialnego oraz
dla Szkół Podstawowych i Gimnazjalnych na terenie gminy. 8) Wykonawca
jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami
komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników,
kontenerów, worków, pojazdów jeśli jest to wynikiem jego działalności.
9) Obowiązkiem Wykonawcy będzie posprzątanie miejsca wokół ww.
pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie
dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi)
odpadami komunalnymi. 10) Wykonawca zobowiązany jest do składania
miesięcznych raportów ze wszystkich tras przejazdów podczas zbierania
odpadów wraz z adnotacją i wyszczególnieniem tych nieruchomości, z
których nie odebrano odpadów. Adnotacja winna zawierać przyczyny
nieodebrania odpadów z danej nieruchomości. 11) Wykonawca jest
zobowiązany do udostępnienia w formie elektronicznej podglądu w czasie
rzeczywistym aktualnego położenia pojazdów, które będą odbierały odpady z
terenu gminy Radziłów. 12) Wszystkie odpady zebrane od właścicieli
nieruchomości z terenu gminy Radziłów Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć do Zakładu Przetwarzania i Utylizacji Odpadów w Czartorii. Na
potwierdzenie przekazania odpadów Wykonawca raz w miesiącu zobowiązany
jest przedstawić Zamawiającemu karty przekazania odpadów. 13) Zgodnie z
art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach (Dz. U z 2016 r., poz. 250) Wykonawca zobowiązany
jest do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi
Gminy Radziłów w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu,
którego dotyczy. 14) Wykonawca zapewni właściwy stan sanitarny (mycie i
dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. 15)
Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do monitoringu bazującego na
systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe
zapisywanie, odczytywanie i przechowywanie danych o położeniu pojazdów i
miejscach postojów w trakcie realizacji usługi. Ponadto ów monitoring
powinien być wyposażony w czujniki zapisujące dane o miejscu wyładunku
odpadów. Dane powstałe w wyniku działania w/w systemów powinny być
udostępniane dla możliwej weryfikacji dokonywanej przez Zamawiającego.
16) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania bazy-magazynowo
transportowej usytuowanej w Gminie Radziłów lub w odległości nie
większej niż 60 km od granic administracyjnych Gminy Radziłów. 17)
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie
trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności : a) ustawy z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), b) ustawy z
dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 2016 r. poz. 250), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z
dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z
2013 r. poz. 122), d) uchwały Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa
Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia „Planu
Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 – 2017”, e)
uchwały Nr XX/234/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca
2012 r. w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa
Podlaskiego na lata 2012 – 2017” (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012 r. poz.
2017), f) uchwały Nr XXII/252/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia
22 października 2012 r. zmieniającej uchwałą w sprawie wykonania „Planu
Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 – 2017” (Dz.
Urz. Woj. Podl. z 2012 r. poz. 3118). g) uchwały Nr XXXIV/225/13 Rady
Gminy Radziłów z dnia 17 maja 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania
czystości i porządku na terenie gminy Radziłów (Dz. Urz. Woj. Podl. z
2013 r. poz. 2413).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
90510000-5 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT212537.40 Walutazłoty IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 15-950 Białystok,
sekretariat@mpo.bialystok.pl,
ul. 42 Pułku Piechoty 48,
15-950,
Białystok, kraj/woj.
podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 231089,76 Oferta z najniższą ceną/kosztem 231089,76 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324000,00 Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|